ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

کدام تیم عربستانی بازیکن پرسپولیس را می‌خواهد؟| لوکادیا در کنار رونالدو!

  • کد خبر: ۱۴۳۳۹۶
  • ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
کدام تیم عربستانی بازیکن پرسپولیس را می‌خواهد؟| لوکادیا در کنار رونالدو!
باشگاه عربستانی که مهاجم پیشین پرسپولیس را می‌خواهد مشخص شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، یورگن لوکادیا مهاجم سابق و هلندی پرسپولیس از یک تیم عربستانی پیشنهادی دریافت کرده است. حالا جزییات بیشتری از این پیشنهاد به لوکادیا منتشر شده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که تیم خواهان لوکادیا تیم «العداله» از تیم‌های پایین نشین جدول لیگ این کشور است، تیمی که در عربستان چندان مطرح نیست و دلیل پیشنهادی که به لوکادیا داده سابقه حضور این بازیکن در پرسپولیس است.

همچنین شنیده می‌شود پیشنهاد مالی این تیم عربستانی به لوکادیا، حدود ۶۰۰ هزار دلار برای نیم فصل و حدود یک و نیم میلیون دلار برای یک فصل است که مورد قبول لوکادیا قرار گرفته است. در ضمن پیشنهاد این تیم عربستانی تنها پیشنهاد رسمی از خاورمیانه برای مهاجم سابق پرسپولیس است و به خاطر همین است بازیکن هلندی بدش نمی‌آید به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->